همه چی هست گله کم کن!!!!
همانطور که بارها و در بخش های متعدد فروشگاه اطلاع رسانی داشتیم هیچگاه درخواست های مشتریان را بی پاسخ نخواهیم گذاشت. در واقع با وجود اینکه مجموعه قطعات و لوازم یدکی ارائه شده در سطح فروشگاه کامل نیستند (به لحاظ تنوع برند یا نوع قطعات) اما تمام سعی خودمان را خواهیم کرد تا هر قطعه ای را که شما مشتریان عزیز مطالبه کنید تامین و برایتان ارسال کنیم.
چند صباحی است از کانال های مختلف نظیر ایمیل، پیامک و ... شما مشتریان عزیز درخواست توسعه سبد محصولات فروشگاه و به نوعی عرضه تمامی قطعات خودرویی را از ما داشته اید و این حق شما همان چیزی است که هر کسب و کاری آرزوی آن را دارد و ما هم در این راستا تلاش بسیار داریم ولی جهت پوشش این درخواست شما بلند و پرصدا می گوییم:

 
هر قطعه با هر برندی که شما بخواهید در هیدیکا هست!!

پاسخ ادعای فوق در دو حرکت زیر محقق می شود لطفا" دقت کنید:
اول: در بخش های مختلف دسته بندی محصولات قطعات مورد نیاز خودتان را جستجو کنید؛
دوم: چنانچه قطعه مورد نظر شما وجود ندارد و با پیام "محصولات این دسته بزودی بارگذاری خواهد شد" روبه رو شدید با دفتر تماس گرفته و قطعه مورد نظرتان را تلفنی سفارش دهید. همچنین اگر در فرآیند خرید قطعات خود در فروشگاه هستید در انتهای ثبت سفارش خود سایر قطعاتی که نیاز دارید را بصورت دستی ثبت کنید تا کارشناسان ما بلافاصله جهت تامین با شما هماهنگ گردند.
بله دقیقا" با این مدل دو بخشی ادعا می کنیم هر قطعه خودروتان با هر برندی را که مد نظر دارید اما ظاهرا" در فروشگاه نمی بینید با کمی حوصله به ما منعکس نمایید تا ما با تمام ابزارهای در اختیارمان سعی در تامین آن نماییم. آنچه در این میان واضح است حسب قطعه و برندی که مطالبه دارید ممکن است کار زمان بر باشد لذا بایستی در این مسیر با کمی صبر و حوصله ما را یاری کنید.
همچنین برخی مشتریان ما قطعاتی مربوط به سایر خودروهای خارجی را مطالبه داشته اند که بدلیل دسترسی به تامین کنندگان آن قطعات در سطح بازار نسبت به تامین آنها نیز اقدام می کنیم خودروهایی نظیر تویوتا، هیوندای، محصولات کرمان موتور (جک، لیفان و ...) و سایر خودروهای چینی و .... لذا در عین حال که در مسیر توسعه سبد محصولات خود با شتاب بالا در حال پیمودن مسیر هستیم به کمک این مکانیزم جانبی خودرو شما را بابت تامین قطعه تنها نخواهیم گذاشت.
در پایان یادآور می گردیم توسعه سبد محصولات ابعاد پیچیده و فنی بالایی دارد که مستلزم توسعه های مختلف در فروشگاه می باشد مثلا" قطعات بدنه خودرو بدلیل آسیب پذیری بالا در سیستم حمل و نقل در حال پیگیری از شرکت های حمل نظیر پست هستیم تا انتظارتمان را مرتفع سازند یا افزایش سبد محصولات منجر به توسعه فضاهای انبارش ما در سطح کشور می گردد که هزینه های بالایی را در پی داشته و تا تحقق کامل آن در تلاش خواهیم بود لذا انتظار داریم با کمی حوصله و صبر و البته وفاداری شما مشتریان عزیز به آرمان های متعالی کسب و کار خودمان که همانا تامین نیازهای خودرویی شما مشتریان است دست یابیم.