به نام خدا 
مرامنامه حقوق مشتریان

 
ما در گروه بازرگانی هیدیکا اعتقاد داریم:
بقای ما در گرو جلب اعتماد و حفظ روابط بلند مدت و عمیق با مشتریان است . به این منظور در فضایی آکنده از احترام ، عدالت و انصاف ، نیازها و انتظارات حال و آینده آن ها را درک و برآورده می سازیم. با ایمان به اراده خداوند متعال و در جهت کسب رضایت حق تعالی و حفظ منافع مشتریان به ارائه خدمات به ایشان پرداخته و جلب رضایت آنان را سرلوحه امورخود قرار می دهیم.
باور داریم که احترام و تکریم مشتریان از مهم ترین مسئولیت های ما بوده و تمام تلاش خود را معطوف به حفظ شخصیت و جایگاه آنها در ارتباط متقابل می نماییم و این مهم رمز تحقق آرمان های ما در هیدیکا است .در همین راستا مبنای ارزیابی فعالیت هایمان جلب نظرات و میزان رضایت مشتریان است، از این رو به تلاش مجدانه و صادقانه در پیشبرد امور می پردازیم.
 
رویکردهای هیدیکا در جهت خدمت صادقانه به مشتریان:

  • ارزشهای اخلاقی: رعایت اعتدال, وقت شناسی، وظیفه شناسی، آراستگی ظاهر،فروتنی،متانت، صداقت در گفتار و رفتار، رازداری و امانت داری، رعایت نظم و انضباط، ادب و احترام، حذف تشریفات زائد و پرهیز از معطل کردن مشتریان را از مهمترین اصول موفقیت هیدیکا می دانیم.
  • عدالت محوری:  رعایت عدالت و پرهیز از هرگونه تبعیض در جریان امــــور و فعالیتـــها با هدف حفظ کرامت انسانی مشتریان هیدیکا را برخود واجب می دانیم.
  • انتقاد پذیری : استفاده از انتقادها، پیشنهادها و نظرهای سازنده مشتریان یک فرصت کلیدی برای هیدیکا است که آنرا غنیمت می شماریم.
  • مدیریت اخلاق حرفه ای : کوشش خواهیم  کرد تا فرهنگ تکریم، پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مشتریان و تبدیل آن به یک ارزش حاکم، در هیدیکا ترویج شود.
  • وظیفه محوری : نشان دادن صبر و حوصله، متانت و صبوری،خوش برخوردی برای حفظ آسایش و آرامش مشتریان را وظیفه خود تلقی می نماییم.
  • کارگروهی : در ارائه مشارکت جمعی و کار گروهی منسجم برای ارتقاء دقت، صحت، کیفیت و افزایش سرعت امور و بهره وری و ارائه خدمت بهتر به مشتریان  تلاش گسترده ای خواهیم کرد.
  • نیروی انسانی : معتقدیم نیروی انسانی به لحاظ برخورداری از قدرت اندیشه، خلاقیت و نوآوری بزرگترین دارائی هر سازمان محسوب می شود چرا که هرگونه بهبود و پیشرفت در سیستم های فنی و سازمانی توسط نیروی انسانی صورت می گیرد از این رو سعی در تقویت محاسن ارزشمند آنها چون خویشتن داری، راستگویی، درستکاری و شکیبایی خواهیم داشت.
  • فن آوری جدید:  تلاش می نماییم در ارتقاء انواع خدمات به ویژه با استفاده از فن آوری جدید، حتی الامکان در سطح استانداردهای موجود، خدماتی با کیفیت مطلوب و به شیوه ای مناسب در اختیار مشتریان قرار دهیم.
  • صرفه جویی : به منظور استفاده هرچه بهتر از منابع و امکانات موجود، رعایت اصول صرفه جویی و پرهیز از تجمل گرایی و هزینه های غیر ضروری را با بهره گیری از مفاهیم و اصول مهندسی ارزش، بر خود واجب می دانیم.
  • بهره وری : به منظور افزایش راندمان و کارایی وظایف خود و جلب بیشتر رضایت مشتریان همواره فرصت یادگیری را مغتنم شمرده و بر دانش و مهارت های تخصصی خود می افزاییم.
  • نظم اداری : ضمن احترام  به همکاران، با نیت صادقانه، در جهت کرامت و رضایت مشتریان، در قالب ضوابط و مقررات اداری و رعایت اصول اخلاق حرفه ای، در مسیر سبز تعالی گام بر می داریم.
  • ارزیابی اقدامات : در جهت تحقق تمامی موارد یاد شده در میدان عمل اهتمام کامل داشته و میزان ارزیابی اندیشه و گفتار خود را بر مبنای ارزش های ایجاد شده در میدان واقعی می سنجیم.

 

بدینوسیله ما خدمتگزاران شما مشتریان عزیز در مجموعه  “هیدیکا
پایبندی خود را به رعایت تمامی موارد بالا اعلام
نموده وتمامی سعی خود را به منظور ایجاد رضایت، آرامش و
اطمینان شما بکار خواهیم گرفت